29 Ağustos 2010 Pazar

Okeye Abazan Aranıyor!!!

Yaz sıcakları devam ededursun, ne yapacağımı şaşıran ben facebook'taki okey oynuna sardım şu sıralar. Her zamanki gibi ilginç tespitler ortaya çıktı.

Rastgele bir odaya girdiğimde masada oyuncu bekleyen 2 erkek oyuncu mevcuttu. Masaya dahil olmamla birlikte; " masada iki erkeğiz biz, buraya gelip ne mallık yapıyorsun?", "ibne misin sen?" gibi saçma sapan mesajları görmemle birlikte şaşırdım. Sonra oyunu moyunu bırakıp düşündüm biraz. Bu adamlar internetten okey oynarken kız kaldıracaklarını ya da tavlayacaklarını mı düşünüyorlar. Eğer öyleyse bu şekilde takılmaya devam etsinler, bir halt edemezler. Abazanlık okeye kadar düştüyse söyleyecek daha başka birşeyim yok. TEKNOLOJİK MAGANDALIK işte.

Aynı oyunu oynayan kız kardeşimle konuştuğumda daha beter saçmalıklarla karşı karşıya kaldığı söyledi. msn adresini isteyeni mi dersin cep numarasını isteyen mi dersin gırla gidiyor. YAHU YAPMAYIN ERKEKLER!! HATUN MEVZUSU DİYE BU KADAR DA SEVİYENİZİ DÜŞÜRMEYİN!!!

Eğer illa da hatun diye yakınıyorsanız, ya evlendirme programlarına çıkın -ki buna bizim klavye delikanlıların maçası yetmez- ya da çıkın dolaşın. Bu konularda ben de iyi sayılmam ama internetten birisini bulmak.. pek de samimi gelmiyor bana :S

Bu kafayla gidersek daha çoooookk oynatılırız hatun milletinin elinde avucunda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder